Uusista tuulista päin seinään.

Tää rupee olemaan jo huvittavaa. Ajattelin vihdoin, että nyt alkaa helpottamaan. Kaikki stressi on ohi ja nyt vain tavoitetta kohti. Ei mennyt kun päivä, niin tunsin taas omituista tunnetta kasvojeni oikealla puolella. Sitä voisi kuvailla hulluna elohiirenä suurella alueella ja minulla rupee tuntumaan heti silmässä. Hah kasvohermohalvaus tuli uudelleen. Oli sunnuntai ilta ja päätin jaksaa odottaa maanantai aamuun. Aamulla heti soitto terveysasemalle. Osasin jo puhelimen välityksellä kertoa, mikä on ja minua uskottiin heti. Pääsin ensimmäiselle päivystysajalle. Oma tuttu lääkärini oli onneksi päivystysvuorossa ja hän aikaisemman kasvohermohalvauksen diagnoosin antoi. Hän oli jollain tavalla turhautunut ja kertoikin minun olevan haasteellinen potilas. Äläpä

Tehtiin neurologiset testit ja ne rupeaa olemaan jo liiankin tuttuja. Sain lähetteen keskussairaalaan ja toiveena on, että päääsisin päänkuviin. Borrelioosi vasta-aineet otettiin. Joka kerran, kun jotain on tapahtunut vasta-aineet ovat olleet koholla. Silloin ekalla kerralla pääsin sinne selkäydinnestenäytteeseen. Tällä kertaa en mene vaikka saisin lähetteen tai mitä ikinä vaan. Ei enää ikinä. Kova lääkekuuri heti alkuun ja toivotaan nyt, että menisi ohi nopeasti.

Puhuttiin myös minun kovasta stressaamisesta. Lääkäri vain tokaisi no kyllä ne hiukset varmaan jossain vaiheessa päästä putoaa. No se tästä vielä puuttuu. Vaikka kuinka yritän, silti kokajan mietin tulevaisuutta ja miten nyt kaikki asiat hoituvat. Eniten tällä hetkellä pelottaa töiden alku, vaikka olen siellä vain sen neljä tuntia. Se on kuitenkin pitkä aika olla jalkojen päällä ja kävellä kokoajan. Ei minulla ole kuitenkaan kädestä pitäjää, joka auttaa kaikissa hoitotilanteissa. Apua.

Voisinkin jossain vaiheessa miettiä mitkä ovat oikeasti elämässä niitä asioita, jotka saisi oman mielentilan rauhoittumaan. Vinkkejä otetaan vastaan.

Hengitä, rauhoitu ja nauti.


Kommentit

Suositut tekstit